Annons:
Etikettallmänt-om-webbutveckling
Läst 561 ggr
Anna
2015-04-09 13:59

Utbildning inom webbutveckling

Är ni utbildade, självlärda - eller både och? Berätta gärna!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
Anna
2015-04-09 19:09
#1

Jag är självlärd från början. Nu vårterminen 2015 påbörjade jag dock mina högskolestudier, Utveckling av eTjänster, 120hp på distans hos Högskolan Dalarna. Ett program som innehåller en hel del Back-end (programmering, informatik etc) och även en kurs i applikationsutveckling. Jättekul att utöka sina kunskaper ytterligare! Sedan tidigare har jag varit mer inriktad på Front-end, så detta känns som ett bra komplement.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Stephanie
2015-04-09 20:20
#2

Jag har läst ett år Webbdesign på distans, men avslutade aldrig de studierna. Nu pluggar jag till civilingenjör i informationsteknologi 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Minimaysan
2015-04-15 21:39
#3

I  början av min nuvarande utbildning höll vi på en del med webbdesign och webbprogrammering och efter det har jag försökt lära mig lite på egen hand. Sedan tidigare har jag ingen som helst erfarenhet av webbutveckling men idag sökte jag faktiskt in till några utbildningar inom just detta eftersom jag vill lära mig mer.:)

MichaelE
2015-04-15 21:56
#4

Jag är självlärd sen 14 års ålder, men har under min utbildning läst HTML5, webbprogrammering samt databaser. Mitt motto inom webbutveckling är att det finns inget som jag inte kan skapa när det kommer till att designa en hemsida.

Upp till toppen
Annons: