Annons:
Etikettdomän-hotell-server
Läst 1209 ggr
zickan
2015-11-25 17:43

weebly+domän

Är det helt omöjligt att peka ett domän namn till weebly utan att uppgradera till betal version?`
För nått år sedan kunde man be de man köpt domännamnet av att bara peka över till weebly. Men detta funkar inte längre?

Och om det inte fungerar att göra så längre och peka över domännamnet utan att betala. Får man behålla domännamnet på sidan om man endast skaffar 6 månader betal version och lägger till domän namn? Eller försvinner domän namnet efter dessa 6 månader gått ut fast man har köpt det hos annan leverantör än weebly?

Jag pekade om min hemside adress för nått år sedan och det gick utan problem. Jag har ännu kvar samma adress utan att betala för det. Så köra 6 mån betalning sedan återgå till gratis versionen, men behålla namnet borde väl funka?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
yeahsica
2015-11-25 20:35
#1

Du brukar i de allra flesta fallen kunna vidarebefordra en domän dit du vill, via kontrollpanelen hos det företag du köpt domänen av.

SEOSEON.com
2015-12-02 08:09
#2

Det går definitivt med gratis Wordpress-sidor, men det verkar som att Weebly har blockerat det.

Så här säger Weebly: "If you would like to use non Weebly-purchased domain for your Weebly site, you’re more than welcome to do so (as long as you are a paid subscriber with a Starter, Pro or Business Plan)."
- http://hc.weebly.com/hc/en-us/articles/201372693-How-to-Use-a-Domain-You-Purchased-Elsewhere

[Ssoklubb]
2019-01-01 22:12
#3

testa med tk

zickan
2019-01-07 01:27
#4

#3 inlägget är lite över 3 år gammal ;-)
Men vad är tk?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Ssoklubb]
2019-01-07 08:57
#5

Jaha. TK är "A name for everyone" gratis domäner :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: